loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 117 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

بازی هیجان برانگیز در سبک فانتزی برای اندروید است . در این بازی نشان داده میشود که در آینده خیلی دور تنها موجودات کره زمین ربات ها هستند و تنها با اجرای موزیک قادر به احساس کردن حس های ادمیزاد میباشند ، در این بازی وظیفه شما گوش دادن به آهنگ ها و حدس خواننده آن میباشد . از ویژگی های اصلی این بازی میتوان به ۸۴ آهنگ از آهنگسازان معروف ، بیش از ۹ سطح سختی ، ژانرهای مختلف موسیقی و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://uupload.ir/files/pknn_cytus-v8.0.1.jpg

mehran-admin بازدید : 99 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

نسخه ی سوم از بازی تفنگی Brothers in Arms توسط شرکت گیم لافت برای اندروید عرضه شده است . باید بازی Brothers in Arms را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی در مبارزات این جنگ تاریخی دارند. باید در این بازی سربازان آموزش دیده بار دیگر آماده شوند تا در خط مقدم و با استفاده از ویژگی های خاصی که دارند دشمن را شکست دهند . بازی در کشور های مختلف مانند از قبیل آلمان ، شمال آفریقا و … انجام میگیرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://uupload.ir/files/ngie_brothers_in_arms_3_v1.2.1b.jpg

mehran-admin بازدید : 74 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

 

در بازی Virtual Families 2 شخصی را به سرپرستی بپذیرید،بچه به دنیا آورید و خانه را برای کودکان خود به ارث بگذارید.این آدم های کوچک خود را با سرزش کردن و تحسین کردن تربیت کنید.این آدم ها به خاطر رفتاری که با آنها می کنید به شما پیام می فرستند و از شما تشکر می کنند یا التماس می کنند یا به خاطر اینکه خوب از ایشان مراقبت کرده اید تحسینتان می کنند.برای مثال می توانید یک شیرخوارگاه، اتاق موسیقی و یا حتی اتاق بازی بسازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Virtual Families 2 v1.5.0.52 بازی خانواده مجازی Virtual Families 2 v1.5.0.52 مخصوص اندروید

mehran-admin بازدید : 68 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

 

The Tribez بازی جدید در سبک استراتژیک برای اندروید است . در این بازی باید به دوران گذشته و قرون وسطی بروید و در نقش شاهزاده از قلمروی خود محافطت کنید و شیاطین و نیرو های دشمن را شکست دهید . همچنین باید قلمرو خود را گسترش دهید ، اقتصاد را سرو سامان دهید و جمعیت را افزایش دهید . بازی The Tribez دارای گرافیک اچ دی و موزیک هیجانی میباشد و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

http://uupload.ir/files/kdf5_the_tribez_v3.4.jpg

علیرضا بازدید : 395 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

(کاری از هرچی دانلود)

نرم افزار گران قیمت و با ارزش آموزش زبان English – Farsi Suite به همراه چند بخش مختلف

آموزش قواعد زبان فارسی و انگلیسی در یک پکیج نرم افزاری بی نظیر

این نرم افزاری که ما برای شما به صورت رایگان آماده کرده ایم

 در بسیاری از فروشکاه های اندرویدی به قیمت ۹۹۰۰ تومان به فروش میرسد.

mehran-admin بازدید : 83 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

Boat Browser یک مرورگر اینترنتی سریع ، هوشمند و قدرتمند برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد. این مرورگر به صورت کاملا متن باز بوده و می توانید به آسانی بخش های مختلف آن نظیر دکمه ها را مطابق با میل خود جابجا کنید و از پلاگین های آن برای افزایش امکانات مرورگر بهره ببرید .از ویژگی برتر این برنامه می توان به سفارش کردن محیط مرورگر ، قابلیت Speed Dial ، پشتیبانی از افزونه های مختلف و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود. برای اجرای مرورگر Boat Browser نیازمند سیستم عامل اندروید ۲.۱ و بالاتر می باشید.

 

http://8pic.ir/images/ze75ung23gf4dq25y5ec.jpg

mehran-admin بازدید : 70 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

گوگل پلاس سرویس کمپانی گوگل برای حضور در عرصه ی شبکه های اجتماعی است که همانند دیگر سرویس ها سعی کرده فناوری را به خدمت بگیرد تا بتواند رقبای خود یعنی فیسبوک، توییتر و غیره را کنار بزند و در صدر شبکه های اجتماعی قرار بگیرد! به وسیله نرم افزار Google+ می توانید تمامی کارهایی که در شبکه اجتماعی گوگل (گوگل پلاس) با کامپیوتر انجام می دهید را در دستگاه اندروید خود انجام دهید. توسط این برنامه توانایی چت کردن، ارسال مستقیم عکس از گوشی، پیدا کردن نزدیک ترین دوستانتان با توجه به مسافت و … است . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://8pic.ir/images/79kkrrqkgmj577rjf7lu.jpg

mehran-admin بازدید : 73 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

تا به امروز تقریبا بیش از ده ویرایش عکس مختلف را برای اندروید معرفی کرده ایم که هر کدام از ان ها در نوع خود از بهترین ها بودند و هریک کاربر مخصوص به خود را داشت. Photo Editor by Aviary نرم افزاری بسیار جالب برای ویرایش عکس می باشد . دارا بودن امکانات بسیار مختلف در عین کاربری بسیار ساده این برنامه را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه تبدیل کرده است . امکانات این نرم افزار ابزارهای چرخش عکس، برش و تغییر سایز عکس ، افکت های تصویری بسیار زیبا ، ابزارهای آرایشی قدرتمند و … است . برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://8pic.ir/images/05fcks45t5z2vortfxch.jpg

mehran-admin بازدید : 53 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

گر به دنبال مرورگری پرقدرت و پرسرعت همراه با زیبایی و جذابیت هستید مرورگر Javelin Browser نیاز شما را برطرف می کند و تجربه ی جدیدی به کاربر می دهد.Javelin Browser دارای مجوزهای دسترسی مختلفی است برای بسیاری از کارها بسیار کارآمد است، برای مثال سایت هایی که نیاز به محل سکونت شما دارند، برنامه با استفاده از آی پی آدرس شما محل سکونتان را در گوگل مپ نشان می دهد و می توانید به آسانی کارهای خود را انجام دهید. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://8pic.ir/images/6tkw1kecj28qewtx8lvk.jpg

mehran-admin بازدید : 60 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

WordPress یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوی برای ایجاد سایت های آموزشی ، اجتماعی ، انجمن و … می باشد .یکی از خدماتی که وردپرس به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان مدیریت وبلاگ از طریق اپلیکیشن‌ موبایل است. شما با کمک اپلیکیشن موبایل WordPress می‌توانید آمار وبلاگ خود را مشاهده کنید، نظرات را ببینید و به‌آن‌ها پاسخ دهید و یا مطلب تازه‌ای منتشر کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا در صورت دریافت نظر جدید برای یکی از پست‌هایتان، همین برنامه شما را آگاه سازد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

http://8pic.ir/images/4lk5mkjjon5p5qtvht2i.jpg

درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 569
  • بازدید ماه : 493
  • بازدید سال : 8,201
  • بازدید کلی : 70,153
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک