loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 98 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

http://www.8pic.ir/images/vscot5bkhz017fhbfxb3.jpg

کرگ pa 4x محصول جدید 2015 از شرکت KORG هست. این دستگاه ساخت کشور ایتالیا است . این دستگاه از مدل pa 3x کمی بالا تر بوده و با صفحه نمایش بزگ لمسی پرفورمنس نوازندگی را برای آدم آسان میکند...

 

PA4X

ARRANGER حرفه ای

برای داشتن یک اجرای خارق العاده همراهی ایده آل انتخاب کنید.

شرکت KORG دهه های متوالی برای نوآوری و ایجاد تکنولوژی های جدید صرف کرده تا سطح کارکرد کیبوردها و ورک استیشن های خود را به بهترین حد ممکن خود برساند. در PA4xاین روند ادامه یافته و تمام جنبه های کیفیت مدنظر قرار گرفته است

Pa4X چیزی بیش از یک کیبورد است. گروهی است که از شما پشتیبانی می کند، همراه شما در اکومپانیمان و مدیر موسیقی تان نیز هست. سازمان دهنده ی افکت ها، خواننده ی همیشه کوک و مرد ایده آل موسیقی شماست.بهتر از همه! با این محصول شگفت انگیز همیشه شارژید!

امکانات مناسب برای آهنگ سازی، ضبط ، موسیقی جاز ، عملکرد ایده آل و اصواتی با کیفیت بالا ، Pa4Xرا در کانون توجه قرار داده است. تمامی تکنولوژی ها و امکاناتی که در ARRANGER های حرفه ای کُرگ تا قبل از این به کار گرفته شده، مورد بازبینی قرار گرفته، بهبود یافته و محصولی بی رقیب را رقم زده است.موتور صدای جدید EDS-X اصواتی کاملا نزدیک به صدای طبیعی، با توجه به جزییات و با بهره گیری از فضایی وسیع در PCM ، حدودا ده برابر مدل های قبلی ، تولید می کند. تکنولوژیDNC که در انحصار شرکت کُرگ است، با کنترل نوانس، اصوات با کیفیتی برای تکنوازی ها مهیا می کند.مجهز بودن به صداهای Wave و TC Helicon پردازشگری اصوات و افکت های وُکال را با کیفیت تر ساخته است.هم چنین صداهای جدیدی از سازهای جدید و کیت درام های نو تا سبک های متفاوت فیوژن در این محصول گنجانده شده تا بتواند سبک های بیشتری از موسیقی دنیا را تحت پوشش قرار دهد.

http://www.8pic.ir/images/etc60shn8f0f6liel6nl.jpg

مشخصات اصلی

• امکان انتخاب از دو مدل 61 و 76 کلید

• کلیدهایی با نصف وزن طبیعی با واکنش به شدت ضربه

• دارای کَبینت آلومنیومی ساده و شیک

• نمایشگر بزرگ 7 اینچی TouchView™ با قابلیت تغییر زاویه ی تصویر

• کاربری آسان به دلیل گرافیک و طراحی ساده ی صفحه ی کنترل

• موتور صدای جدید EDS-X

o کیفیت بهتر، صدای طبیعی تر

• حجم بالای ROM با پایگاه داده ی بازبینی شده ی PCM

o به داده ی PCM کاربر 400 مگابایت اضافه شده است.

• بیش از 1500 صدا شامل مجموعه های GM و XG

• 512 صدا و 128 درام کیت کاربر با امکان ویرایش

• موتور صدای دیجیتال Digital Drawbar

• امکان کنترل نوانس در اجرای زنده به جهت وجود تکنولوژی DNC

o سه سوئیچ با قابلیت تعریف کارکرد

o جوی استیک های چهارطرفه

o کنترلرِ ریبون

• امکان ضبط و ویرایش سمپل

• امکان ورود فایل های صوتی بافرمت های رایج Wav، Aiff و SoundFont™

• بیش از 500 استایل کارخانه به همراه Intros ،Endings ،Fills ، Count-insو Breaks

o چهار Keyboard Sets و چهار Pads per Style،

o 13 بانک داخلی برای کاربرو 13 محل برای بانک های Direct user برای ذخیره ی بی حد و حصر

• وضعیت Guitar Mode 2 برای دستیابی صداهای بسیار واقعی گیتار

• عملکرد Chord Sequencer در وضعیت Style Play تسلسل آکوردها را در حین اجرا ضبط می کند.

o Chord Sequence ها را می توانید در هر استایل یا کتابچه ی آهنگی ذخیره کنید.

• عملکرد search برای جست و جوی آهنگ ها

• میدی فایل های جدید و استاندارد برای کارکرد تبدیل استایل ها

• مجموعه ای از بهترین صداهای آماده ی اجرا در Keyboard Set Library

o امکان فراخوان Keyboard Set حتی از طریق Direct locationها

• پردازشگرهای افکت چندگانه-142 نوع افکت:

o 4 افکت Insert و 3 افکت Master برای بخش های اکومپانیمان

o 1 افکت Insert و 2 افکت Master برای ترک های کیبورد

• Waves MAXXAUDIO Mastering Suite:

o MaxxEQ™, MaxxBass™, MaxxTreble™, MaxxStereo™, MaxxVolume™

• پردازشگر صدای آواز TC Helicon®

o Four-part Harmonizer, Double, µMod, Reverb, Delay, Filter, HardTune, Pitch Correction plus Compressor, EQ, Gate

• دارای پخش کننده ی فایل های MP3/MIDI با امکان ضبط، X-Fader و حذف صدای خواننده

o نمایش پارتیتور، آکوردها ومتن ترانه

o قابلیت کار با اکثر فرمت های رایج متن ترانه از جمله (+G) برای MP3

o قابلیت نمایش متن ترانه با زبان اصلی( به جز زبان های شرقی و عربی)

• انطباق بیشتر با آهنگ های GM و XG

• کتابچه آهنگ قابل برنامه ریزی برمبنای استایل، SMF، Karaoke و MP3

o امکان فراخوان هر یک از تنظیمات آهنگ

o امکان تعریفSet List توسط کاربر و انتخاب هر یک از دکمه های پانل برای اجرای آن ها

o گزینه های فیلتر کردن و منظم کردن

• character set چند زبانه

• هارد درایو داخلی

o Pa4X 76: استاندارد

o Pa4X 61: آپشنال

• ذخیره ی حجم عظیمی از داده ها و حفاظت از داده ها توسط MicroSD

• امکان اتصال بلندگو بدون نیاز به سیم و نیروی محرکه ی اضافه از طریق PaAS speaker bar

ARRANGER حرفه ای Pa4X

از SAS-20 تا سری های i ، is و ix تا سری محصولات تحسین شده ی pa ، کیبوردها و arranger های کرگ ، مورد استفاده ی موزیسین های حرفه ای در سرتاسر دنیا قرار می گیردPa4x .این سابقه ی ارزشمند را با تکنولوژی جدید و ایده و نظرات اهالی موسیقی در سراسر دنیا آمیخته است. نتیجه ی این هم آمیزی ، محصولی است که صدایی بی نظیر در کیفیت را با طراحی بسیار ساده و کاربری آسان در اختیار اهالی موسیقی قرار می دهد.

اصوات اعجازانگیز

Pa4X با تکیه بر موتور صدای پیشرفته ی EDS-X بیش از 1500 صدای آماده ی اجرا تولید می کند. این مجموعه صدای بسیار نزدیک به واقع سازها وسبک های زیادی را در سراسر دنیا از سازهای آکوستیک تا الکترونیک و از موسیقی تکنو تا فولکلوریک در بر می گیرد و به یک پیانوی استریوی چندلایه نیز مجهز است( به همراه دمپر و رزونانس بدنه ی ساز). هم چنین یک پیانوی الکتریک برگرفته از SV-1در این محصول گنجانده شده است. ارگ در این محصول دارای کلید روشن و خاموش نویز و شبیه سازی چرخش بلندگوهاست. سازهای بادی، زهی، باس، گیتارهای آکوستیک و الکتریک نیز در این محصول گنجانده شده است.صداها با دقت و روش های منحصر به فردی از سازهای اصلی گرفته شده اند تا بیشترین شباهت به صدای واقعی حاصل شود.

سه سوئیچ با قابلیت تعریف کارکرد، جوي استيك 4طرفه ، ريبون كنترلر؛ و قابلیت کنترل نوانس (DNC ) همگي موجب ميشود تا نوازنده قادر باشد تكنيكهاي مختلف ساز را در اجراي خود بكارگیرد. اجرای تکنوازی ساکسوفون، تغییر دهانه ی ترومپت، تکنیک های تنفس در کلارینت و هارمونیکا و تکنیک های پیتسیکاتو و انواع آرشه در سازهای زهی توسط این محصول میسر است.

بیش از 90 درام کیت-از جمله درام اَمبیِنت- به پاساژهای ریتمیک جان تازه ای می بخشند. با کارکرد Drum Family Easy Editing می توانید شدت صدا، فرکانس، اکولایزر و ... را کنترل کنید.فضای حافظه ی 400 مگابایتی اضافه شده به این دستگاه سبب شده که بتوان صداهای جدید را به سرعت و به سادگی با استفاده از فرمت های WAV، AIFF و SoundFont™ اضافه کرد. سمپل ها را خودتان منظم کنید و از امکانات ضبط و ویرایش آن ها در Pa4X بهره ببرید.

ساختار ساده، طراحی منحصر به فرد، صدای ممتاز

در هر دو مدل 61 و 76 کلید؛ کلیدها با نصف وزن طبیعی ، پاسخگو به شدت ضربه هستند . نحوه ی پاسخ به ضربه ها قابل تنظیم است تا بتوان هر نوع تکنیک یا هر سطحی از نوازندگی را پوشش داد .

در صفحه کنترل اصلی تمام کنترل ها به صورت منظم قرار گرفته ند تا کار در اجراهای زنده ساده تر باشد.نمایشگر این محصول به اندازه ی کافی بزرگ، روشن و پررنگ است وگرافیک به کار رفته در آن تعامل با دستگاه را بیش از پیش ساده کرده است. تصویر می تواند نزدیک تر یا دورتر شود و بهترین زاویه را برای مشاهده به خود اختصاص دهد. جست و جوی یک آهنگ، استایل، و فایل هایی که استفاده می کنید به سادگی امکان پذیر است.کارکرد چندمنظوره ی Search می تواند هر آن چه را که در جست و جوی آنید ، سریع بیابد.استایل ها و کیبورد سِت ها می توانند مستقیما از درایو USB بدون نیاز به بارگذاری آن در حافظه ی داخلی خوانده شوند .

برای کسانی که می خواهند همه چیز یک جا گنجانده شود، سیستم بلندگوی paAS تجربه ی جالبی است. بلندگو های سري PaAS با کیفیت بسیار بالای پخش صدا، مناسب جهت استفاده خانگی و یا حتی به عنوان یک مانیتور صدا در یک اجرای زنده، با طراحی فوقالعاده عالی، بدون نیاز به هر گونه منبع تغذیه و یا پايه ی اضافی به Pa4x متصل می شوند.

با استایل بنوازید!

دستگاه PA3x به همراه مجموعهاي از 500 استایل آماده از كارخانه ارائه ميشود. با مجموعه عظيمي از استایل هایی كه در اختيار داريد قادر هستيد تا در ژانرهاي مختلف موسيقي ، آهنگ هاي دلخواه خود را بنوازید. هر یک از این استایل ها توسط تیم صدای بین المللی کُرگ و با بهره گیری از دانش متخصصان ساخته شده است.استایل های زیادی افزوده و برخی دیگر با صداهای جدید، افکت های ارتقا یافته و میکس های تنظیم شده به روز شده اند. هر استایل به جز بخش درام، ساز کوبه ای و بخش باس 5 بخش دیگر برای سایر سازها دارد تا تغییرات صدا ، آکورد و تمپو توسط شما را همراهی کنند.

به كمك خصوصيت جديد بنام Auto fill شما قادر خواهيد بود تا بصورت اتوماتيك به هنگاميكه از هر كدام از Variationها به ديگري ميرويد، از اين پاساژها استفاده كنيد.

Guitar Mode2 باعث ميشود صداهای مربوط به گيتار ، بسيار طبيعي تر و زنده تر باشند. با استفاده از هر یک از پدهای چهارگانه می توانید استایل ها را ارتقا ببخشید.هر پد می تواند یک ریف یکباره یا تکرار شونده ، یک بخش ساز کوبه ای، یک صدای تاکیدی و یا حتی یک افکت را به استایل اضافه کند. می توانید تنظیمات خاص خود را در این زمینه داشته باشید. مسلما هر استایل صفی از Introها، واریاسیون ها،Break ها،Fill-in ها و Ending ها را نمایان می کند. هم چنین می توانید استایل های مختص به خودتان طراحی کنید یا استایل های موجود را مطابق سلیقه و نیاز خود تغییر دهید.

باChord Sequencer می توانید مجموعهاي از آكوردهاي متوالي را ضبط و بلافاصله مجددا آنها را پخش نمائيد. این امکان نه فقط در تمرین بلکه در اجراهای زنده نیز مفید است.هر Chord Sequence را می توانید به عنوان یک استایل یا داده ی کتابچه ی آهنگ ذخیره و بعدا آن را فراخوان کنید.

آخرین استایل-همین حالا!

به یمن SMF جدید داخلی (مبدل فایل میدی به استایل) می توانید به استایل های جدیدترین آهنگ ها بسیار سریع و ساده دست یابید.کافی است یک فایل میدی استاندارد از آهنگ مورد نظر بیابید، آن را در Pa4X بارگذاری کنید تا این مبدل داخلی آن را به یک استایل تمام عیار کُرگ تبدیل کند و بتوانید آن را ذخیره و در زمان نیاز استفاده کنید. تمامی گروه های موسیقی از ترکیب استایل های به روز و صدای بی رقیب کُرگ استقبال خواهند کرد.

افکت های با کیفیت و همیشگی KORG

KORG همیشه به خاطر افکت های با کیفیت خود، زبانزد خاص و عام بوده و در این محصول نیز بهترین افکت های خود را یکجا جمع کرده است. استفاده ی همزمان از 4 افکت Insert و 3 افکت Master در یک ترک همراهی کننده و یا1 افکت Insertو 2 افکت Master روی یک صدا ممکن است.بیش از 140 افکت شامل افکت های reverb ، delay ، vintage ، ابزار حرفه ای مسترینگ و... در این محصول وجود دارد. علاوه بر این، هر قطعه دارای اکولایزری با کنترل های پایین، متوسط و بالا (Low, Mid and High) است و نیز یک اکولایزر اختصاصی را می توانید در وضعیت Song Play ذخیره کنید. این موضوع به اعمال سلیقه ی شخصی شما بر روی فایل های MIDI که اجرا می کنید، کمک می کند. این افکت ها نتیجه ی همکاری بلندمدت کُرگ با Waves Audio® شرکت مرجع و اصلی در تولید افکت های استودیو مسترینگ است. این همکاری منجر به دستیابی به اصواتی بلندتر، شفاف تر،با قابلیت بیشتر برای تطبیق با سلایق مختلف و امکان بیشتر در ویرایش صدا هنگام اجراهای زنده شده است.

پردازشگر صداي Tc-Helicon

شركت KoRG زمان طولاني است كه با بزرگترین شركت توليد كننده پردازنده Vocal در دنيا Tc-Helicon همكاري و تعامل نزديك دارد. و این بار نیز در قسمت پردازنده صداي خواننده در دستگاه از همكاري با Tc-Helicon بهره گرفته است.به كمك مشخصات جديد بكار رفته و همچنين الگوريتمهاي نوين در پردازش صدا Tc-Helicon صداي خواننده با بالاترين كيفيت ممكن پردازش می شود.توانايي توليد و پردازش تا 4 صداي طبيعي و زنده كه توسط كيبورد و MIDI قابل كنترل هستند، در این بخش وجود دارد. افکت های صدای خواننده مانند Double، µMod، Reverb، Delay، Filter، HardTune، Pitch Correction plus Compressor، EQ، Gate و ... نیز در این محصول موجود است. 3دكمه و 3 کلید چرخان، جهت كنترل Vocal كه مهمترين عملكردهاي پردازش صدا را دارند بر روي پنل اصلي دستگاه نصب گرديده است ؛ تا دسترسي به آن ها سريع و مستقيم باشد.

عملکرد Adaptive Mic Setting- مزیت انحصاری دیگر کُرگ- سیگنال های ورودی را کنترل می کند و پارامترهایی مانند Adaptive Gate، اکولایزر، Compression و De-Esser را تنظیم می کند تا صدای خواننده نرم و با کیفیتی در حد استودیو باشد.فقط کافیست میکروفون را به دستگاه وصل کنید و باقی کارها را به Pa4X بسپارید!

Player/ Sequencer

ضبط و پخش کننده ی موسیقی XDS دارای کلید کشویی crossfade است تا هیچ وقفه ای در پخش موسیقی اتفاق نیفتد. این عملکرد با crossfade کردن بین آهنگ ها و یا پخش اتوماتیک لیستِ تهیه شده از آهنگ ها اجرایی می شود. دو فرمت میدی و MP3 همزمان قابل پخش اند. می توان هر یک از این فرمت ها را به گام دیگری انتقال داد و یا سرعت پخششان را کم و زیاد کرد. با عملکرد Marker می توانید مستقیما به قسمتی از آهنگ که مدنظرتان است بروید و یا بین بخش های یک آهنگ لوپ ایجاد کنید.

فرمت جديد MP3+G و سایر فرمت های مربوط به متن ترانه در این محصول پشتیبانی می شوند . به این ترتیب هم زمان با پخش موسيقي شعر ترانه بروي صفحه نمايش LCD نمایش داده می شود. نمایش متن روي يك مانيتور خارجي هم امکان پذیر است. تكنولوژي قدرتمند حذف صداي خواننده به شما اين امكان را مي دهد تا به سادگي صداي خواننده را از روي فايلهاي MP3 برداريد و اين در حالي است كه حالت اصلي و كيفيت استريوي آهنگ مورد نظر تا حد بسيار زيادي به نسبت موارد مشابه حفظ مي گردد.با ضبط کننده ی 16 ترکی می توانید سکوئنس و ویرایش کنید و با استفاده از عملکردهای Backing Sequence و Styleبه سرعت و به سادگی آهنگ بسازید. با این محصول می توانید تمام اجرای خود را ضبط کنید. می توانید یک آهنگ را به صورت play back پخش کنید، کیبورد بزنید و همزمان با آن بخوانید وتمامی این ها را با فرمت MP3 روی یک USB و یا در حافظه داخلی دستگاه، ذخیره کنید. می توانید با استفاده از تکنیک "صدا روی صدا" ("sound on sound") بعدها به فایل MP3 خود صدا یا موسیقی اضافه کنید. Score Viewer آکوردها و نت های آهنگ شما را روی صفحه نمایشگر به نمایش در می آورد، هم چنین متن ترانه و علایم اختصاری آکوردها نیز می توانند نشان داده شوند. نام آکوردها به دو زبان انگلسیس و ایتالیایی قابل مشاهده اند.

کتابچه آهنگ

كتابچه آهنگ يك بانك اطلاعاتي موسيقي قابل برنامه ریزی و قابل جست و جوی داده است ، که در اجراهای زنده کاملا به کارتان می آید. در این کتابچه می توانید استایل ها، فایل های میدی و MP3 را ذخیره کنید تا همیشه به آن ها دسترسی داشته باشید. هم چنین مي توانيد آهنگهاي مورد نظر خود را بر اساس ريتم، صدا، سبک، آهنگساز یا خواننده، تمپو، صداهای به کار رفته و... تنظيم و در موقع لزوم استفاده كنيد . هر آن چه که برای پخش موسیقی احتیاج دارید در این کتابچه موجود است. مزیت اختصاصی دیگر کُرگ در این بخش نیز خودنمایی می کند. امکان جست و جوی چندگانه! مثلا می توانید تمامی آهنگ هایی را که در عنوان آن ها "love" وجود دارد و از نظر سبک مرتبط به موسیقی باله هستند ، بیابید. عملکرد Set List که مورد بازبینی قرار گرفته است با دکمه ی اختصاصی خود، سرعت انتخاب قطعات را بیش از گذشته کرده است. با استفاده از نرم افزار SongBook Editor می توانید کتابچه آهنگ خود را ببینید، بسازید و یا ویرایش کنید و یا با استفاده از یک کامپیوتر با سیستم عامل windows ، لیست های اختصاصی برای خود ایجاد کنید. هم چنین می توانید از تبلت های iOS و اندروید به عنوان نت خوان های دیجیتال استفاده کنید.(نرم افزار سه بعدی برای این کار مورد نیاز است.)

اتصالات، ذخیره ی داده هاو بروز رسانی ها

علاوه بر خروجی های اصلی که سمت راست و چپ دستگاه قرار دارند، دو خروجی دیگر نیز به Pa4X قابل الصاق است. این امکان برای قرار دادن یک قسمت به طور اختصاصی به منظور پردازش سیگنال ها یا تغذیه ی یک میکسر خارجی در نظر گرفته شده است.خروجی هدفون جلوی پانل دستگاه قرار دارد.جک ورودی میکروفون نیز همان جاست .دو ورودی 1.4 اینچی و یک جک ورودی استریوی 1.8 اینچی برای استفاده از اسمارت فون ، موبایل و ... در دستگاه تعبیه شده است. MIDI In و Out، اتصال دهنده های Thru و پورت یو اس بی نیز موجود است. با استفاده از خروجی RCA می توانید پارتیتور و متن ترانه را در یک مونیتور خارجی نمایش دهید.

Pa4X 76 مجهز به یک درایو داخلی است( که در Pa4X 61نیز می تواند به عنوان یک گزینه ی اضافه شونده باشد) و این اطمینان را می دهد که تمام داده ها محفوظ و آماده ی اجرایند.امکان اتصال کارت SD به پشت دستگاه فضای بیشتری برای ذخیره ی داده ها در اختیار کاربر قرار می دهد. دو پورت یو اس بی-یکی جلو و دیگری پشت دستگاه- اجرای استایل ها، فایل های میدی، و آهنگ های با فرمت MP3 را مستقیما از روی فلش، و نیز هر گونه بروز رسانی را در آینده سهل و آسان نموده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 8,174
  • بازدید کلی : 70,126
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک