loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 5821 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ از اون بالا کفتر میایه با صدای شهاب تیام با لینک مستقیم

(کاری از هر چی دانلود)

دانلود آهنگ دختر کابلی شهاب تیام

.:: آهنگ قدیمی و خاطره انگیز ::.

http://www.8pic.ir/images/98448743419460094455.jpg

 

متن آهنگ از اون بالا کفتر میایه

از او بالا کفتر میایه
یک دانه دختر میایه
سیاه دو چشم جان جان تو من دیوونه کردی

آی دختر کابلی من یه ایرانی هستم
به خاطر تو دختر کوله بارم رو بستم
سیاه دو چشم جان جان تو من دیوونه کردی

بیا همدم من نرو از بر من
در این بخت جوانی تو شدی دلبر من
از او بالا کفتر میایه
یک دانه دختر میایه
سیاه دو چشم جان جان تو من دیوونه کردی

من آمده ام تو را ببینم بروم
به تو گل دادم چرا نگرفتی پس
شاخه گل دادم چرا نگرفتی پس
چشم انتظارم بیا
دل بی قرارم بیا

از او بالا کفتر میایه
یک دانه دختر میایه
سیاه دو چشم جان جان تو من دیوونه کردی
از او بالا کفتر میایه
یک دانه دختر میایه
سیاه دو چشم جان جان تو من دیوونه کردی
از او بالا کفتر میایه
یک دانه دختر میایه

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 8,121
  • بازدید کلی : 70,073
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک