loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 55 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حسین زمان به نام فکر تو با لینک مستقیم

(کاری از هر چی دانلود)

ترانه : بابک صحرایی , موزیک : امین قباد , تنظیم : میلاد اکبری

میکس و مسترینگ : میلاد فرهودی

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ |

http://www.8pic.ir/images/50776694098984607639.jpg

 

متن آهنگ جدید حسین زمان به نام فکر تو

من هنوز فکر تو بودم
وقتی آینه هامو شکستن
وقتی آسمون فرو ریخت
دریاهام به خون نشستن
من هنوز فکر تو بودم
وقتی پروانه ها باختن
وقتی مرغای مهاجر
روی آب خونه میساختن..

من تموم بودنم رو
با تو قسمت کرده بودم
من به چشمای نجیبت
عمری عادت کرده بودم
از من گم شده بگذر
اگه پاییزی و سردم
اگه از نبودن تو
لحظه ای گلایه کردم

♫♫♫

با تو دنیای کوچیکم
غرق آرامش و رویاست
که یه لحظه داشتن تو
داشتن تمام دنیاست
تو یه حس ناشناسی
مثل رقص شعله در باد
عشق تو جونی دوباره
به تن عاشق من داد

من تموم بودنم رو
با تو قسمت کرده بودم
من به چشمای نجیبت
عمری عادت کرده بودم
از من گم شده بگذر
اگه پاییزی و سردم
اگه از نبودن تو
لحظه ای گلایه کردم

من هنوز فکر تو بودم
وقتی مهتاب گریه می کرد
وقتی تک قناری باد
از خدا گلایه می کرد..
من هنوز فکر تو بودم
وقتی تو به شب رسیدی
وقتی حتی توی خوابم
منو یک لحظه ندیدی

من تموم بودنم رو
با تو قسمت کرده بودم
من به چشمای نجیبت
عمری عادت کرده بودم
از من گم شده بگذر
اگه پاییزی و سردم
اگه از نبودن تو
لحظه ای گلایه کردم

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 449
  • بازدید ماه : 1,513
  • بازدید سال : 9,221
  • بازدید کلی : 71,173
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک