loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 46 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام تو می خواستی با لینک مستقیم

(کاری از هر چی دانلود)

ترانه : مهرزاد امیرخانی , موزیک : رامین بی باک , تنظیم : سیاوش صدری

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ |

http://www.8pic.ir/images/09661169639469497130.jpg

 

متن آهنگ جدید رامین بی باک به نام تو می خواستی

تو میخواستی وابسته شم
بعد تو از خودم خسته شم
بعد بری تا ابد تنها شم..
تو میخواستی راحت بشه
اینکه حست به من بد بشه
باشه با غم یکی باشم..
چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو
چرا اینهمه با دلم بدی تو..

کی حرفاتو فهمید
کی غماتو حس کرد
کی مثل من میشه
باز برگرد..
از من عاشق تر نیست
اینو ثابت کردم
نمیشه از این راه برگردم..

♫♫♫

بسه برگرد دل دل نکن
دست عشقو دیگه ول نکن
من به قطره ی عمر غمگینم..
بسه برگرد خستس دلم
زیر غصه شکستس دلم
هرجا میرم تورو میبینم
چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو
چرا اینهمه با دلم بدی تو

کی حرفاتو فهمید
کی غماتو حس کرد
کی مثل من میشه
باز برگرد..
از من عاشق تر نیست..
اینو ثابت کردم
نمیشه از این راه برگردم..

کی حرفاتو فهمید…

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 1,692
  • بازدید سال : 9,400
  • بازدید کلی : 71,352
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک