loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 63 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام خالکوبی به همراه امین بامشاد

(کاری از هر چی دانلود)

آهنگ قدیمی و زیبای خالکوبی با صدای حمید عسکری و امین بامشاد

به همراه متن آهنگ

http://www.8pic.ir/images/39737591224855531743.jpg

 

متن آهنگ حمید عسکری به نام خالکوبی

امین بامشاد:
شاید فراموشت شدم ، شاید دلت تنگه برام
شاید بیداری مثل من ، به فکر اون خاطره ها
شاید تو هم شب که می شه ، می ری به سمت جاده ها
بگو تو هم خسته شدی مثل من از فاصله ها

با هر قدم برداشتنت ، فاصله بینمون نشست
لحظه ای که بستی در رو ، شنیدی ، قلبم شکست
یادت بیاد که من کی ام ، همون که می میره برات
همونی که دل نداره برگی بیفته سر راهت

حمید عسکری:
نمی تونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام
تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی داری تو دور می شی ، از من که می میرم برات
از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت

امین بامشاد:
نمی تونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام
تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی داری تو دور می شی ، از من که می میرم برات
از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت

بگو من از کی بگیرم حتی یک بار سراغت رو
دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاق تو
کاش جای اون آینه بودم ، هر روز تو رو می دیدمت
کاشکی هنوز داشتمت و هر لحظه می بوسیدمت

حمید عسکری:
نمی تونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام
تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی داری تو دور می شی ، از من که می میرم برات
از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت

امین بامشاد:
نمی تونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام
تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
از کی داری تو دور می شی ، از من که می میرم برات
از منی که دل ندارم برگی بیفته سر راهت

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمان در تاریخ 1393/03/15 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه دنبال درآمد اينترنتي هستي فروشگاه كارت شارژ بهترين راه هست براي ايجاد فروشگاه به آدرس زير بيا منتظرتيم
http://bbb1373.1000charge.com/a/r/19302
پاسخ : basheh


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 1,712
  • بازدید سال : 9,420
  • بازدید کلی : 71,372
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک