loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
علیرضا بازدید : 85 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

 

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام ثانیه به ثانیه

زندگی کنار تو شیرینه من به زندگی با تو خوشبینم

حتی آینده ی رویاییمو من تویه چشمای تو میبینم

همه جونمو بخوای میبخشم آخه عشقت واسه من بی حده

سرنوشتم بی تو بی مفهومه پیش عشق تو هر عشقثی رده

پیش عشق تو هر عشقثی رده

ثانیه به ثانیه میخوامت

تحت هر شرایطی میخوامت

حتی لحظه ای که بازیگوشی

یا که وقتی ساکتی میخوامت

ثانیه به ثانیه میخوامت تحت هر شرایطی میخوامت

حتی لحظه ای که بازیگوشی یا که وقتی ساکتی میخوامت

تویه شب نشینیه هر هفته باز تو رو زیر نظر دارم من

زیرچشی نگاهتو میدزدم ولی بعد به روت نمیارم من

تو برای من تمام عشقی من همیشه واسه تو دلتنگم

آخ که جونم واسه تو در میره واسه عشقت با همه میجنگم

واسه عشقت با همه میجنگم

ثانیه به ثانیه میخوامت

تحت هر شرایطی میخوامت

حتی لحظه ای که بازیگوشی

یا که وقتی ساکتی میخوامت

ثانیه به ثانیه میخوامت تحت هر شرایطی میخوامت

حتی لحظه ای که بازیگوشی یا که وقتی ساکتی میخوامت


حجم : ۷.۳۵ مگابایت

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 320

-------------------------------------------

 حجم : ۳.۰۱ مگابایت

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 821
  • بازدید ماه : 1,885
  • بازدید سال : 9,593
  • بازدید کلی : 71,545
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک