loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 114 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید بلک کتز به نام ما دو تا با لینک مستقیم و پخش آنلاین‌

(کاری از هر چی دانلود)

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

http://uupload.ir/files/anqp_black-cats-ma-do-ta.jpg

 

متن آهنگ جدید بلک کتز به نام ما دو تا

تو خود عشقی همون چیزی که تویه قلبه منه
همونی که بخاطرش همش داره نبضم میزنه
صبح تا شب کارم هی خودمو تو دلت جا کردنه
من همه ی دنیارو گشتم آخه تا که تورو پیدا کردمت
با اون دوتا چشم سیات اخم نکن بت نمیاد
اینقده خوبی که اصلا بدیات به چشم نمیاد
تا وقتی قلبم بزنه عاشقت هستم یسره
نمیذارم بزنه خیاله رفتن به سرت
خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی
هر وقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی
تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم
خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی
خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی هر وقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی
تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی
تو چشات هوشو از سر عالمو آدم میبره
گاهی وقتا نگات اصا اسمو یادم میبره
منو تو نمیذاریم کسی بینمونو بهم بزنه
آخه دل م و تو بهم از هر چیزی وابسته تره
با اون دوتا چشم سیات اخم نکن بت نمیاد
اینقده خوبی که اصلا بدیات به چشم نمیاد
تا وقتی قلبم بزنه عاشقت هستم یسره
نمیذارم بزنه خیاله رفتن به سرت
خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی
هر وقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی
تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم
خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی
خوب بلد بودی خودت رو تو دلم جا کنی هر وقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی
تو با من یه کاری کردی که به تو وابسته شم خدا اون روزو نیاره یکی دیگه رو پیدا کنی

***

دانلود آهنگ جدید بلک کتز به نام ما دو تا

پخش آنلاین

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 1,594
  • بازدید سال : 9,302
  • بازدید کلی : 71,254
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک