loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 60 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی با لینک مستقیم + پخش آنلاین

ترانه سرا : امیر علی بهادری ، آهنگسازان : عماد طالب زاده 

امیر علی بهادری ، تنظیم : پوریا حیدری

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

پخش شد

http://www.8pic.ir/images/76402892238316454112.jpg

 

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

نه خوشحالم
نه ناراحت
میخندم و غمگینم
هرجا که چشم میندازم
بازم اونو میبینم
نمیدونم ، چرا اینجور
درگیرم با خودم
اون هنوز نمیدونه
که من عاشقش شدم

این حال و هوارو دوست دارم
بی خوابیارو دوست دارم
من بی بهونو اونو میخوام
بغض شبا رو دوست دارم
دلشوره هارو دوست دارم
من بی بهونه اونو میخوام

اگه دل به من نده
اگه عاشقم نشه
واسه دل زدن به آب
هم قایقم نشه

میمرم از رنج
میگیره آسمون
میریزه سقف این
خونه بدون اون

این حال و هوارو دوست دارم
بی خوابیارو دوست دارم
من بی بهونو اونو میخوام
بغض شبا رو دوست دارم
دلشوره هارو دوست دارم
من بی بهونه اونو میخوام

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تبادل لینک میکنی؟ در تاریخ 1393/02/02 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک میکنی؟


http://freelinkexchange.rzb.ir


تبادل لینک میکنی؟
پاسخ : باشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 705
  • بازدید ماه : 1,769
  • بازدید سال : 9,477
  • بازدید کلی : 71,429
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک