loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 61 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو با لینک مستقیم

تنظیم : علی ضیا , ترانه : علی لویا

موزیک : علی زیبایی

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

http://www.8pic.ir/images/07431066374263174958.jpg

 

متن آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو

راهتو سد نمیکنم
نمیگم از اینجا نرو
فقط یکم غریبه شو
اینهمه آشنا نرو

هرکاری کردم عشق من
عادت نشه آخر نشد
هرچی زمان بیشتر گذشت
بدتر شد و بهتر نشد

به تو رسیدن واسه من
اگرچه خیلی ساده بود
اما خدا قول ترو
به یکی دیگه داده بود
از قول من بهش بگو
رو قولی که دادی بمون
اون که هنوز آرزومه
به آرزوهاش برسون
اون که هنوز آرزومه
به آرزوهاش برسون..

♫♫♫

نمیدونم که چی میخواد
این آدما از جون من
حالا که من دورم ازت
همه شبیه تو شدن
هرکسی به جای تو بود
قلب منو نمی سوزوند
به جای من هرکسی بود
یه لحظه همرات نمی موند
یه لحظه همرات نمی موند
نمی موند
نمی موند..

به تو رسیدن واسه من
اگرچه خیلی ساده بود
اما خدا قول ترو
به یکی دیگه داده بود
از قول من بهش بگو
رو قولی که دادی بمون
اون که هنوز آرزومه
به آرزوهاش برسون
به آرزوهاش برسون ..

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 9,391
  • بازدید کلی : 71,343
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک