loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 59 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت با لینک مستقیم

ترانه : سایه سبکبار / آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : انوشیروان تقوی

( این اثر آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی تسلیم سرنوشت میباشد )

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ به همراه متن آهنگ |

http://www.uploadax.com/images/21429190532041399209.jpg

 

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت

برای لمس تنهایی
غریبونه سفر کردم
تموم آرزوم این بود
به دنیای تو برگردم
همیشه مطمعن بودم
تو احساسمو فهمیدی
تو از جنس نفس هامی ، که از مرگ هم نترسیدی

می دونستم هنوز هستی
هنوز جون داره عشق ما
تو برگشتی کنار من
چه خوشبختم من این روزا
حراسم از نبودن بود
ولی حالا تو اینجایی
به سرنوشت نمی بازی
چه حس خوب و زیبایی
دلم یخ بست تو دلتنگی
تو احساسو به من دادی
اسیر مهربونیتم
پای عشقم تو آزادی

برای لمس تنهایی
غریبونه سفر کردم
تموم آرزوم این بود
به دنیای تو برگردم
همیشه مطمعن بودم
تو احساسمو فهمیدی
تو از جنس نفس هامی ، که از مرگ هم نترسیدی

♫♫♫

می دونستم هنوز هستی هنوز جون داره عشق ما
تو برگشتی کنار من چه خوشبختم این روزا
حراسم از نبودن بود ولی حالا تو اینجایی
به سرنوشت نمی بازی چه حس خوب و زیبایی
دلم یخ بست تو دلتنگی تو احساس و به من دادی
اسیر مهربونیتم پای عشقم تو آزادی

دانلود آهنگ | کیفیت 128 حجم : 3.51 مگابایت

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 1,539
  • بازدید سال : 9,247
  • بازدید کلی : 71,199
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک