loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 52 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی با لینک مستقیم

(کاری از هر چی دانلود)

ترانه : علی ایلیا , موزیک : میلاد اکبری

تنظیم , میکس و مسترینگ : پوریا حیدری

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ |

http://www.8pic.ir/images/45015695797468604368.jpg

 

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی

من از دوری تو مثل شبای جاده می ترسم
من از هر کی که مثل من بهت دل داده می ترسم
یه جوری رفتی تو قلبم یه جوری گیر احساسم
که هیشکی و به غیر از تو به رسمیت نمی شناسم
من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی..

♫♫♫

یه جوری یاد تو بودم که بازم اشتباه کردم
یکی و بی هوا بازم با اسم تو صدا کردم
چی آوردی به روز من چیکار کردی با احساسم
که من حس می کنم گاهی تورو صد ساله می شناسم

من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی با من …

لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 663
  • بازدید ماه : 1,727
  • بازدید سال : 9,435
  • بازدید کلی : 71,387
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک