loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 64 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حسین تهی به نام تابستون با لینک مستقیم و پخش آنلاین

(کاری از هر چی دانلود)

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

http://8pic.ir/images/k3km38idsy9kjyv5vhp6.jpg

 

متن آهنگ جدید حسین تهی به نام تابستون

اوو..
کاش یجایی بود که چهار فصلش تابستون بود
چون تو تابستون دیدمت
نمیدونم چی شد از کجا شروع شد
راستی ؛ از کجا شروع شد ؟

همه چی از اونجا شروع شد
که دلم زیرو رو شد
از تابستونی که دیدمت
قلب ِ تاریکم پُره نور شد
عین فلاش ِ عکس
جفت چشامو بست
یه قلب دو دست
اومدیم توی عکس

ببین یادگاری  ، داره میاد باد عالی
باز کنار ساحلاییم
هیچکی توی حال ما نی
واسشون عجیب غریبیم
انگاری ما ندید بدیدیم
میپریم بالا پایین هی
انگاری رو زمین غریبیم
میریم فضا پیش ِ خورشید
چتر نجات کیفه پشتی
میپریم تو دله زمین
جو جوگیرو کشتیم
خشنیم ولی خوشتیپ
بالاییم مثله مُشتیم
نیازی نیست چیزی بزنیم..نع
وقتی باهم میشه خل شیم

آ آ آ آ آ آ..
میترکونیم تابستونو
آ آ آ آ آ آ..
هوا گرم آستینا بالا
آ آ آ آ آ آ..
ندیده دنیا مثل ما
آ آ آ آ آ آ..
جفت ِ همیم

برسه پام به تهران
شب میریم بام ِ تهران
نقشه تابستونو میکشیم واسه امسال
میریم شمال هر هفته زمان از دستمون در رفته
شبامونم شمعا روشن انگار همیشه واسه ما برق رفته
میخوام تا شدی نصیب خودم
پشت بومو پُره  وسیله کنم
تابستونه هوا گرمه
پشه بند شب میاد نسیم خنک
فرصتا رو از دست نمیدیمو دربست میگیرم میریم دربند
شبا شب رنگ
روزا هشتگ میزنیم
 #تابستون..

آ آ آ آ آ آ..
میترکونیم تابستونو
آ آ آ آ آ آ..
هوا گرم آستینا بالا
آ آ آ آ آ آ..
ندیده دنیا مثل ما
آ آ آ آ آ آ..
جفت ِ همیم

دوباره من دنبالتم
گُم شدی توی دنیای من
بغلت میکنمو بهم میگی
من مال تو میشم تو مال من
هوای گرم دمای تن
میره بالا دم دمای شب
بغلت میکنمو بهم میگی
میخوامت میدونی هلاکتم

بیا از بقیه دور بشیمو
انقد خوبه که باهم جور بشیم
نمیخوام از من دور بشی
حتی یه روز اگه مجبور بشی
مثه رعد و برق به قصه  زدو
اومد رفت تو قلبو حس ِ من
دادی بال و پر به جسم سردم
این عطرو طعمو شدی مثل من

آ آ آ آ آ آ..
میترکونیم تابستونو
آ آ آ آ آ آ..
هوا گرم آستینا بالا
آ آ آ آ آ آ..
ندیده دنیا مثل ما
آ آ آ آ آ آ..
هشتگ تابستون

آ آ آ آ آ آ..
میترکونیم تابستونو
آ آ آ آ آ آ..
هوا گرم آستینا بالا
آ آ آ آ آ آ..
ندیده دنیا مثل ما
آ آ آ آ آ آ..
جفت ِ همیم

منو تو تابستونا
منو تو تو تابستونا
دستمونه چمدونا..

اینور اونور همه جا هشتگ تابستون

پخش انـــلاین

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 1,668
  • بازدید سال : 9,376
  • بازدید کلی : 71,328
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک