loading...
دانلودآهنگ جدید | هرچی دانلود
mehran-admin بازدید : 49 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام جای خالیت با لینک مستقیم

(کاری از هر چی دانلود)

ترانه : مرضیه فرمانی , موزیک : علی ارشدی

تنظیم : حمید احدی , میکس و مسترینگ : داریوش شهبازی

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ |

% دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام جای خالیت

 

متن آهنگ جدید علی ارشدی به نام جای خالیت

درسته شکستم واست بغضمو
درسته دلم رو به دریا زدم
باید اعتراف منو بشنوی
دیگه کم آوردم دیگه جا زدم
نمیخوای بمونی نمیخوام بری
فقط یک نفر از یاد میبره
تو میری ولی من میمونم
خودت قضاوت کن کی اینجا عاشق تره

دارم جای خالی تو حس می کنم
بزار بشکنم بغضمو با شکوه
تو تنها یه عکسی تو یه قابو من
نشستم همینجا درست رو به رو
ازت هیچی جز خاطراتت نموند
توی ساک تو خاطرات منه
با این نامه های نخونده هنوز
چراغ اتاقم تا صبح روشنه

♫♫♫

محاله کسی جز تو خوبم کنه
هوای منو این روزا داشته باش
نفس کم آوردم به جون خودت
نفس روی زخم عمیقم نپاش
داری میری و حال و روزم بده
تو میری که همزاد این درد شم
می جنگم بدستت میارم ولی
میجنگم پای عشق تو مرد شم
میجنگم پای عشق تو مرد شم..

دارم جای خالی تو حس می کنم
بزار بشکنم بغضمو با شکوه
تو تنها یه عکسی تو یه قابو من
نشستم همینجا درست رو به رو
ازت هیچی جز خاطراتت نموند
توی ساک تو خاطرات منه
با این نامه های نخونده هنوز
چراغ اتاقم تا صبح روشنه

  دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128 ................................................................................................................... حجم : 3.60 مگابایت


لبخندنظر یادتان نره

چشمکدر هـر چــی دانلـــود عضو شوید

منبع:هـرچــی دانلـــود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bsmusic در تاریخ 1393/02/22 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

به این آدرس:
http://www.mastergraph.ir/Forum/Catgory/13/Post/14
راستی این هم بنر جدیدمه
http://www.hotup.ir/upload/aug4_139297866403291.gif

یه نظر بهت میدم یه قالب موزیک انتخاب کن بزار این قالبت خیلی بده مثل من جای تبلیغات بزرگ نداره خودت خوب می دونی که همه وبمسترا جدیدا بنر های بزرگ درست می کنند برای تبلیغات چون ممکن هستش یکی بهت بگه تبادل می کنی اون موقع توش می مونی که کجاش بزار
این بود نظرم حالا خودت میدونی ولی اگه بزاری بهتره
پاسخ : ممنون از کمکتون

این نظر توسط bsmusic در تاریخ 1393/02/22 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

ببین به وب مسترگراف برو بنر رایگان سفارش بده تا برات بزارم اون بنری که تو داری خیلی بزرگ هستش، بزارم قالب رو بهم میزنه سفارش دادای به من بده تا بزارم دمت گرمشکلک

بعد از امتحانات می تونیم با هم همکاری داشته باشیم؟شکلک
باعث افتخارمه که به من کمک کنی و با هم کار کنیمشکلک
پاسخ : باشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هــر چــی دانلـــود دانلود اهنگ فیلم عکس و... (هــر چــی دانلـــود دانلودی راحت برای همه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    (نظر شما در مورد سایت هر چی دانلود چیه)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 726
  • بازدید ماه : 1,790
  • بازدید سال : 9,498
  • بازدید کلی : 71,450
  • کدهای اختصاصی

    مدیریت : مهران شیردل - هرچی دانلود

    http://uupload.ir/files/l7ot_logo-website-music-mazeni-rika.png

    :. چت با مديريت .:

    ارتباط و تماس با ما :

    آیدی یاهو : shirdelmehran2000

    shirdelmehran2000@gmail.com

     

    آوازک